Som aquí per a ajudar-te. Parlem
Contacta amb nosaltres
La forma més ràpida de resoldre els teus dubtes és trucant-nos directament per telèfon al 635 704 124.
Sol·licitar informació
Deixa'ns les teves dades i et trucarem
Si prefereixes, truca'ns al 635 704 124
On oferim els nostres serveis?
A Qida, donem servei en aquelles zones en les quals podem garantir la qualitat. Si avui no podem ajudar-te, t'assessorarem perquè puguis trobar la millor solució.
Tens dubtes?
Quin valor aporta la Referent Social?
La Referent Social és la pedra angular de Qida. El principal equip de Qida és el de les Referents Socials.
L'equip està format per Psicòlegs, Treballadores Socials, Terapeutes Ocupacionals i Fisioterapeutes. En tots els casos, estan llicenciats i tenen àmplia experiència en el sector sociosanitari.
A Qida, advoquem per la qualitat i, en aquest sentit, les Referents Socials gestionen com a màxim una cartera de 80 casos. D'aquesta manera poden oferir un tracte professional i personalitzat.
Les seves funcions principals són:
- Realitzar el Pla de Treball Individual (PTI).
- Realitzar visites de seguiment del servei a domicili.
- Realitzar un seguiment proactiu i preventiu continuat.
- Oferir consells de formació i guia a la família i la persona cuidadora.
- Oferir, en base a les necessitats detectades, una oferta integral de productes i serveis amb condicions diferencials. Resoldre incidències de manera urgent.
- Coordinar-se amb el/la professional del sistema sanitari i social de referència (p.ex. la Treballadora Social o la Doctora del Centre de Salut).
L´equip de Referents Socials està disponible 365 dies l´any. La persona assignada està disponible de dilluns a divendres i l'equip compta amb un sistema de guàrdia “activa” per donar continuïtat de servei durant els caps de setmana.
A més, l'equip de Referents Socials compta amb el suport de l'equip d'Administració, que és un equip expert en temes administratius i que dóna suport a la família sempre que ho necessiti.
Aquest model d‟atenció, basat en la Referent Social, coordinada amb el sistema sanitari i social, és pioner al‟Estat i un model de referència a nivell mundial.
Puc escollir el cuidador o cuidadora?
Sí, sens dubte. Per a nosaltres aquest és un punt diferencial. Qida selecciona, la família escull. En el 95% dels casos, la primera elecció és la correcta.
Com funciona Qida?
Qida és senzill i ràpid. El primer pas és enviar-nos una sol·licitud d'informació trucant al número de telèfon que trobaràs en aquesta pàgina o mitjançant el formulari. Estem disponibles 365 dies cada any. Parlarà amb un Assessor Familiar, que us escoltarà per entendre les vostres necessitats i us farà un o diversos pressupostos a mida.
Un cop valorat i acceptat el pressupost, aquest mateix dia o següent es realitzarà el Pla de Treball Individual (PTI) per videotrucada o telèfon, en funció de les seves preferències i tipologia de servei. Un cop realitzat el PTI, s'iniciarà la cerca del candidat/a ideal.
La gestoria s'encarregarà de fer l'alta a la Seguretat Social per assegurar complir amb tota la legalitat i començarà el servei (transcorren entre 3 i 5 dies entre la confirmació del pressupost i l'inici del servei; i tenim un protocol de servei urgent quan sigui necessari).
Un cop iniciat el servei, comença la feina de debò. Com diem, Qida acompanya contínuament la família i el pacient. No som una entitat que cobra i desapareix, sinó el contrari. La Referent Social fa un seguiment continuat, proactiu i preventiu per assegurar que es compleix “l'èxit” marcat conjuntament en base a les preferències de la persona al PTI.
Quin és el segell de qualitat de Qida?
Qida va néixer el 2018 amb la visió d oferir el servei d atenció domiciliària de millor qualitat del món.
Qida porta el segell de qualitat dels seus 125 professionals que treballen a les seus que té la companyia a cada autonomia i que treballen, cada dia, amb determinació per oferir el millor servei possible. Professionals del ram del Treball Social, Teràpia Ocupacional, Psicologia, Fisioteràpia, Infermeria, combinat amb l'equip comercial i tecnològic.
Formalment, Qida està acreditada per tres governs autonòmics. És l'única empresa d'atenció domiciliària de l'Estat que en audita l'impacte social i compta amb un 98% de satisfacció de les famílies; fet que l'ha portat a col·laborar amb les institucions públiques i privades principals de l'Estat Espanyol.
Fins avui, hem realitzat més de 4.000.000 hores d'atenció, atenent les necessitats de més de 50.000 famílies i hem iniciat un nou servei de cura a domicili cada 30 minuts.
Quins valors defensa Qida?
Els valors que ens defineixen són:
- Qualitat, primer. A Qida, fem les coses bé. Treballem com a equip per posar els interessos de les parts per davant.
- Ens preocupem. Ens involucrem. Sentim cada cas com si fos el primer o darrer. Cada cas és especial, únic.
- Transparència i honestedat. Ens agrada dir que “fem la lletra petita, gran”. Ens agrada dir la veritat, sempre a l'inici. Ser honestos. Reconéixer els nostres errors.
- Impacte social. Volem transformar el sector. Ens imaginem un món on les persones viuen amb qualitat de vida a casa i creiem que hem de canviar aspectes fonamentals al mercat perquè això sigui possible.
Els nostres valors i creences es resumeixen al nostre Manifest, el document més important que ens guia en el dia a dia.
On dóna servei Qida?
Actualment, Qida dóna servei a tot el territori de les següents comunitats autònomes: Catalunya, Madrid, País Basc, Navarra, Comunitat Valenciana i Galícia.
Qida es troba en un procés d'expansió cap a noves comunitats autònomes. És important destacar que Qida busca donar un servei d'alta qualitat i, per tant, només entra a un mercat nou quan pot garantir ser el número 1 en qualitat en aquesta nova ubicació.
Quin equip hi ha darrere de Qida?
Qida va ser fundada per Oriol Fuertes, MBA per London Business School, després de treballar 10 anys assessorant governs sanitaris i socials a diferents països del món, principalment europeus. Oriol és membre del Consell Assessor d'Atenció Integrada de la Generalitat de Catalunya i ha treballat assessorant diversos governs autonòmics de l'Estat Espanyol.
Amb Oriol, hi ha un equip directiu de primer nivell amb més de 200 anys d'experiència al món sociosanitari, empresarial, de consultoria de primer nivell.
Juntament amb les 125 persones que conformen Qida, treballem dia a dia per oferir el millor servei possible d´atenció domiciliària a totes les famílies que confien en nosaltres.
Quins serveis ofereix Qida?
Qida ajuda les famílies a escollir el cuidador o cuidadora adequat per a la cura al domicili de la gent gran o amb situació de dependència. Aquest procés ho fa sobre la base del Pla de Treball Individualitzat (PTI), un pla integral que incorpora les principals escales internacionals de valoració en l'àmbit sanitari i social.
A banda d'aquest servei, Qida és una entitat d'impacte social que acompanya la persona cuidada i la seva família, és a dir, no només selecciona el millor cuidador/a, sinó que també acompanya la persona cuidada i la família en tot. el procés a través de la figura de la Referent Social.
A Qida, sempre expliquem que si els fills/es volen desocupar-se de qualsevol problema, Qida no és la seva solució. Si el que volen és qualitat de vida per als seus familiars i estar satisfets perquè les coses es fan bé cada dia i es treballa perquè els seus familiars estiguin bé, aleshores Qida serà la seva millor opció.
Addicionalment, Qida ofereix productes i serveis per poder viure més i millor al domicili (ortopèdia, fisioteràpia, logopèdia, etc.) a través de la xarxa de partners d'impacte social; sempre amb unes condicions avantatjoses i mitjançant l'assessorament de la Referent Social.
Quan triga Qida a començar el servei?
El procés habitual és entre 4 i 6 dies feiners des de l'acceptació del pressupost. No obstant això, hi ha un procés urgent per a casos que així ho requereixin que es poden resoldre dins de les 24 hores laborals. En definitiva, sabem que la rapidesa és un dels factors principals per a les famílies i, per aquest motiu, ens adaptem al màxim possible per oferir una qualitat excel·lent en el menor temps possible.
A més, a diferència de qualsevol empresa del sector, a Qida no es paga en el procés de confirmació del pressupost, sinó a la data acordada d'inici, una vegada Qida ha demostrat el valor aportat.
Com i qui selecciona la cuidadora?
Són tres passos molt senzills.
Primer, es fa el Pla de Treball Individual (PTI). Aquest pla, realitzat per la Referent Social, constitueix “la definició d'èxit”, és a dir, desenvolupa el Pla de Treball que seguirem perquè el vostre familiar estigui bé i amb qualitat de vida al domicili.
Segon, una vegada s'ha realitzat el PTI, es busca el cuidador/a que compleix els requisits de formació, experiència i psicològics. Qida compta amb una base de dades de més de 20.000 cuidadors per poder oferir el millor servei d'atenció a domicili.
Tercer, Qida presenta el/la cuidador/a ideal, però és la família i la persona cuidada qui escull. Aquest punt és important. Qui escull no és Qida, sinó vosaltres. Al 95% encertem en la primera recomanació.
Per què triar Qida?
Qida és l'entitat d'atenció domiciliària líder en qualitat a Espanya, creada amb la missió d'aconseguir la Triple M: “Que més persones visquin més temps amb més qualitat de vida a casa”.
Hi ha tres pilars darrere de la qualitat:
- Garantir la qualitat dels/de les professionals de la cura seleccionats/des. Es realitza un procés de selecció liderat per psicòlegs i professionals dels Recursos Humans amb més de 200 anys d'experiència, que és superat només pel 10% dels candidats/es.
- Un tracte humà i personalitzat. Qida és l'única empresa del sector que compta amb una Referent Social que acompanya i assessora la persona cuidada i la família en tot el procés. A diferència d'altres models del mercat, a Qida cada Referent Social només gestiona un màxim de 80 casos, podent dedicar temps de qualitat a cada família per fer un seguiment continuat.
- La tecnologia. Qida advoca per una tecnologia humana. Qida compta amb un equip intern que desenvolupa la Care App adreçada a famílies, que permet realitzar els tràmits administratius de manera automàtica i seguir l'evolució de la persona cuidada (sempre - i això no ho canviarem), permetent parlar amb el seu Referent Social quan calgui.
Aquest enfocament en la qualitat ha posicionat Qida com a número 1 al sector, amb una nota mitjana de 9,8/10 de satisfacció de famílies i el suport del Ministeri d'Afers Socials i Agenda 2030 (a través del Fondependència), el Fons Europeu d'Inversions, entre d'altres, i entitats com QuirónSalud, DKV o SegurCaixa Adeslas.
Qida és una empresa acreditada per la Generalitat de Catalunya, la Comunitat de Madrid i la Comunitat del País Basc.
En què es diferencia Qida?
- Garantir la qualitat dels/de les professionals de la cura seleccionats/des. Es realitza un procés de selecció liderat per psicòlegs i professionals dels Recursos Humans amb més de 200 anys d'experiència, que només és superat pel 10% dels candidats/es.
- Un tracte humà i personalitzat. Qida és l'única empresa del sector que compta amb una Referent Social que acompanya i assessora la persona cuidada i la família en tot el procés. A diferència d'altres models del mercat, a Qida cada Referent Social només gestiona un màxim de 80 casos, podent dedicar temps de qualitat a cada família per fer-ne un seguiment continuat.
- La tecnologia. Qida advoca per una tecnologia humana. Qida compta amb un equip intern que desenvolupa la Care App adreçada a famílies, que permet realitzar els tràmits administratius de manera automàtica i seguir l'evolució de la persona cuidada (sempre - i això no ho canviarem), permetent parlar amb el seu Referent Social quan calgui.
- Posar en valor el cuidador/a. Creiem que per millorar la qualitat al sector, és fonamental tenir cura del cuidador. Part de la nostra missió també és ajudar i defensar aquest important col·lectiu. Tenim un equip 100% dedicat a trobar el millor talent cuidador i posar en valor el col·lectiu.
També estem a les Xarxes Socials
Pots estar al dia de la nostra activitat a les principals xarxes socials.