1 any +1 prorrogable
Memòria del servei d'atenció a domicili
És un honor presentar la memòria de qualitat de l'any 2023 del servei d'atenció a domicili del Consell Comarcal del Baix Empordà, gestionat per la nostra empresa, Qida. Des del mes de juliol del mateix any, hem tingut el privilegi de gestionar aquest servei crucial que brinda atenció i cura a aquells que més el necessiten en la nostra comunitat.
Aquesta memòria destaca els assoliments, desafiaments i avenços en la prestació de serveis d'atenció domiciliària, amb un enfocament centrat en l'excel·lència, l'eficiència i el benestar dels usuaris. El nostre esforç i dedicació en proporcionar un servei de qualitat es reflecteix en cada aspecte de la nostra praxi diària.
Al llarg d'aquest informe, explorarem els diferents aspectes del servei, des de la capacitació del personal fins a la satisfacció de l’usuari, passant per la implementació de mesures innovadores i l'adaptació a les necessitats canviants dels benefactors. Amb el compromís de continuar millorant i adaptant-nos als desafiaments de l'entorn, continuem treballant incansablement per a garantir que cada individu que confia en el nostre servei rebi l'atenció i el suport necessaris per a viure amb dignitat i comoditat en la seva llar.
Introducció
Qida és una empresa d'impacte social, especialitzada en l'atenció domiciliària, en la qual lluitem per a transformar el sector de la cura a les persones grans i/o dependents. Per això, tenim una filosofia de treball molt clara.
Visió
La nostra visió és ajudar a les persones en situació de dependència i/o cronicitat avançada a viure Més temps, amb Millor salut i Més qualitat de vida a casa (la Triple M).
Doble missió
A través d’una atenció domiciliària proactiva i de qualitat, humana i de base tecnològica
Reforçant el status social del col·lectiu cuidador.
Principals objectius d’intervenció
Adaptar els serveis a les necessitats actuals dels usuaris mitjançant la implementació de noves tecnologies, protocols i plans personalitzats per millorar l'eficàcia de l'atenció.
Establir una estructura de lideratge centralitzada i homogènia que asseguri la cohesió, formació contínua i la comunicació efectiva entre tots els serveis.
Garantir la satisfacció dels usuaris mitjançant un servei altament professional, empàtic i adaptatiu, mantenint estàndards de qualitat rigorosos i respostes ràpides a les seves necessitats.
Aspectes treballats respecte a la re-definició del model d'atenció
Re-definició del model d’atenció
Aspectes treballats respecte al model de governança
Aspectes treballats respecte a la qualitat en la gestió i operativa
Dades generals del servei
INICI CONTRACTE: 17 de juliol de 2023
Principals característiques del contracte
13.000 TF
12.000 AUX
290.000€ any natural
La Bisbal d’Empordà
Calonge
Petits Municipis Palamós
Perfil d’usuaris atesos
Calendarització anual del seguiment del servei entre els agents participants en la prestació del servei i col·laboració en projectes en el territori més enllà del SAD.
Evolució en la gestió de l’equip de professionals
Clima laboral i satisfacció professional
Durant el mes de Gener de 2024, es va realitzar una enquesta anònima a tots els professionals de l’equip d’atenció directa del SAD del CC del Baix Empordà.
La nota de satisfacció mitja de l’equip es de 4,6/5. Ítem valorats en una escala de l’1 (gens satisfet/a) al 5 (Molt satisfet/a)
Les professionals mostren una alta satisfacció en l'acompliment de les seves funcions, reflectint un ambient laboral positiu i gratificant.
Els resultats ressalten el reconeixement per part de les professionals cap a la funcionalitat del SAD, indicant la seva eficàcia en el compliment del seu propòsit.
Les professionals expressen una valoració positiva sobre la qualitat del servei ofert, la qual cosa suggereix una percepció favorable cap a l'atenció brindada a les persones usuàries.
L'enquesta també identifica àrees de millora, la qual cosa permet implementar accions correctives per a millorar el servei.
Resum intensitat d’hores total 2023
Reptes de futur
Tanquem el nostre primer semestre en la gestió del Servei d’Atenció a Domicili del Consell Comarcal del Baix Empordà valorant i agraint molt l’oportunitat/responsabilitat de treballar plegats en la promoció de la millora de la qualitat de vida de les persones que atenem de manera conjunta. En aquest segons semestre, pretenem centrar els nostres esforços en la consolidació del nostre model d’atenció al territori, professionalitzant el servei i personalitzant l’atenció, centrant-nos en els següents pilars: